Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с регулировката на фаровете на 146 и решение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    моя пост някой чете ли го?????
    дори се постарах и чертеж да направя....




    сега като имам време правя няколко комплекта и ще пратя на който мога... абсолютно безплатно, пък както виждате не е нещо сложно...
    реших и тук да си кача мнението, понеже има доста решения за ремонт на загубените фарове на алфетките...
    все пак реших проблема доста лесно и евтино
    .......вчера си ремонтирах и моя фар, както на всички алфети, явно някой инженер, нещо не е сметнал от каква пластмаса или материал изобщо да направи тез загубени водачи. След няколко минути умуване, реших проблема, по един доста лесен начин. Който всеки може да ползва. Направих и една картинка за да се ориентирате. Сега ще направя и още 3-4 комплекта, да подаря на няколко колеги които познавам и имат проблеми. И само да допълня, след като сте си свалили фара, отварянето става супер лесно и безопасно ако ползвате шпатула или някоя здрава ламарина, вместо разни отверки. Стъклото пада точно на 2-та минута, без никакви затопляници, духалки, и каквито и да е подобни
    ето и картинката.
    без разпорките, те са само за хора без работа. Изработва се от най-обикновена ламарина 3-4мм, за да може да си направи резба винта който регулира и да е стабилно. Няма стругари, няма никакви сложни инструменти. Едно парченце ламарина изкривено и навита резба със самонарезен винт, и два среза с ножовката, за да не се усукват
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от sd_70
      Мога да ви кажа цените на новите фарове за 145/146 :
      за колите от 94-99 са 120лв , а за след 99 -181,30лв.
      Така че, който може да си ги вземе нови ,а ние с по-скромни възможности ще си ги отремонтирваме.
      Не знаех че има разлика във фаровете на 145/146 през време на годините.
      Струва ми се че някой магазинер нещо си е измислил.
      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
      sigpic

      Comment


      • #33
        а може ли някой да ми каже, за двете врътки - коя за какво служи като нивелация и посоките ако знае
        Alfa 145 2.0 TS 16V Q.V. - голяма ламя

        Comment


        • #34
          Рефлектора е окачен на три опори, като тези врътки се явяват двете опори в горната част.
          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
          sigpic

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от stelt
            Рефлектора е окачен на три опори, като тези врътки се явяват двете опори в горната част.
            много точно и ясно
            като чрез удължаването и скъсяването на горните 2 опори фара се регулира както със височина, така и в някаква степен светлинния сноп да не свети в ляво/дясно, понеже и късите и дългите са на едни рефлектор(те са 2 рефлектора но са обединени в едно тяло), което се регулира от горните 2 опори.
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

            Comment


            • #36
              http://www.geocities.com/abraf.geo/145hlfix.htm - от колегите
              Alfa 145 2.0 TS 16V Q.V. - голяма ламя

              Comment


              • #37
                ами това, си е супер линк, и мисля че го има в някое по-предишно мнение в тази тема, но, там като цяло е доста сложно измислено изработването на повредените водачи. Иначе ясно се вижда какво представляват винтовете чрез които се регулират фаровете и как се избиват. Относно самата изработка на водачите....... доста неща са нужни, не само като материали, но и като инструменти и уреди. Бе важното е въображението да работи.
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                Comment


                • #38
                  Момчета, помагайте.. Как да извадя сферата на водача от това нещо? Другата я издърпах с клещи, но тази не може да се захване добре и пластмасата се рони. Нагрях малко със сешоар, но не се получи

                  sigpicex
                  147Q2
                  300bhp/606nm
                  Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                  Comment


                  • #39
                    [quote="миро"]Момчета, помагайте.. Как да извадя сферата на водача от това нещо? Другата я издърпах с клещи, но тази не може да се захване добре и пластмасата се рони. Нагрях малко със сешоар, но не се получи

                    Да знаеш че и да я извадиш не ти върши работа защото пласмасата е изгоряла и се рони, дори и да го лепиш с каквото и да е ,
                    за това с нещо като шило бръкни отстрани и го изчопли или го натроши с каквото имаш под ръка.
                    НО после ти трябват нови водачи - УСПЕХ
                    146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                    Comment


                    • #40
                      ами колегата е прав, въпросната сферичка с някакво шило, тънка отверка, я изчегъртваш, натрошаваш вътре или по някакъв начин я изкарваш най-вероятно в насипно състояние
                      успех
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от phoenix
                        трябват ти врътки ли.....
                        ако питаш мен или си измайстори някакъв подобен винт, или ще видя дали мога да ти намеря, или разпитай някой колега дали има такъв счупен фар и да ти подари едната си врътка..... бе и аз ще поразпитам, само те моля да ми напомниш след седмица пак, че ще забравя.
                        Не можах да намеря врътки, но успях да поразвъртя винта за регулиране с клещи. Обаче това изобщо не влияе на посоката на фара... Това значи ли, че и на мен са ми отишли тези пластмасови водачи?
                        sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

                        Comment


                        • #42
                          Да, честито и на теб.
                          А рефлектора клати ли се свободно?
                          sigpicex
                          147Q2
                          300bhp/606nm
                          Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                          Comment


                          • #43
                            Клати се по малко - не съвсем свободно...
                            Някой ще се наеме ли да ми изработи едни такива водачи, че аз съм зле в ръцете?
                            Но пък съм добре в черпенето!
                            sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

                            Comment


                            • #44
                              Реших да наредя тука малко снимков матрял, за да се ориентирате, кое къде и как стои, и да наредя цялата хронология:























                              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                              сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                              Comment


                              • #45
                                Добре, а аз искам да попитам след като се направи тази интервенция как са фаровете не светят ли прекалено близо пред колата защото ми се наложи да сменя единия цял фар и сега е с здрави водачи и се регулира нормално от вътре но въпреки това свети ужасно близо пред колата и въобще не ме кефи. При вас така ли е?
                                Alfa 145 1.8 TS '97

                                Comment

                                Working...
                                X